Flaga polski, godło polski

Program Międzynarodowej Oceny Umiejętności Uczniów
został dofinansowany ze środków budżetu państwa.

Nauczanie matematyki na różnych etapach edukacyjnych w badaniach PISA i TIMSS – perspektywa uczniów

Infografika
Badanie PISA i jego wyniki są często przedmiotem szerszych analiz, co znajduje swoje odzwierciedlenie w publikacjach. Poniżej przedstawiamy nowe opracowanie, którego autorką jest kierownik badania PISA 2025 Joanna Kaźmierczak.

Autorka na podstawie zagadnień podejmowanych w ramach badań PISA i TIMSS prezentuje opinie
uczniów m.in. na temat oferowania uczniom dodatkowej pomocy w nauce, zainteresowania
nauczycieli postępami uczniów czy udzielania informacji zwrotnej na różnych etapach edukacyjnych. W publikacji deklaracje polskich uczniów przedstawiono na tle wyników ich rówieśników z krajów i
regionów biorących udział w obu analizowanych badaniach oraz z perspektywy zmian w czasie.

Zapraszamy do lektury.

Link do pliku pdf z opracowaniem